01 grudnia

01 grudnia

Pomysł na szybkie i sycące śniadanie

Zostało mi trochę kaszy jaglanej z wczorajszego obiadu. Miałam też banana i trochę rozgrzewających przypraw. Pomyślałam że po ponad 4 tygodniach unikania potraw w wersji słodkiej, zrobię sobie takie śniadanie na słodko. Jego przygotowanie jest banalne, a wbrew pozorom koktajlem można się nasycić. Taki koktajl robię gdy nie mam ochoty stać przy kuchence od rana.








Śniadaniowe smoothie



  • pół woreczka (50g) ugotowanej wcześniej kaszy jaglanej
  • 1 mały banan
  • 3/4 szklanki mleka
  • szczypta cynamonu, kardamonu i imbiru
  • łyżeczka wiórków kokosowych
  • łyżeczka syropu klonowego lub miodu

Wszystkie składniki wkładamy do blendera i mieli na gładką masę. 

Jeśli nie macie ugotowanej kaszy możecie użyć np płatków jaglanych lub owsianych, ale zalejcie je gorącą wodą na 5-10 minut by napęczniały. 

Do takiego koktajlu możecie dodać swoje ulubione dodatki, nie musi to być banan a np. dobrze smakuje z jabłkiem i większą ilością cynamonu. W sezonie letnim do takiego koktajlu dodaje borówki, truskawki, maliny. Można użyć mrożonych owoców, a koktajl będzie smakował niczym lody. 




Smacznego szybkiego śniadania ;)







2 komentarze:

  1. cóż za pyszności, jutro zrobię na śniadanie - mam wszystko w kuchni akurat! :) kochana jestem pod wrażeniem Twojego bloga, jest bardzo oryginalny! Tak lekko i swobodnie piszesz, zostaję u Ciebie na dłużej i pozdrawiam Cię serdecznie :* Jeszcze raz dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie za te miłe słowa! :) cieszę się że podoba Ci się tutaj i czekam na wieści jak smakował koktajl :)

      Usuń

Dziękuję za dodanie komentarza! Jest mi niezmiernie miło że odwiedzasz mojego bloga i zostawiasz po sobie ślad. Ściskam!

Copyright © 2016 O bieganiu i nie tylko , Blogger